دستگاه لیزر گلکسی آیس
دانلود کاتالوگ دستگاه لیزر گلکسی آیس
دارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی IMED

دستگاه لیزر گلکسی آیس دارای 4 طول موج 755 نانومتر ، 808 نانومتر ، 1064 نانومتر و 940نانومتر می باشد که به ترتیب الکس ، دایود ، و اندیاگ نامیده می شوند. در حال حاضر دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ گلکسی آیس کامل ترین دستگاه موجود در بازار است که توانایی درمان رفع موهای زاید در تمامی 6 حالت تایپ پوستی را دارد.

نحوه عملکرد این دستگاه کاملا هوشمند بوده و بعد از انتخاب رنگ پوست طول موج مناسب را برای درمان بیمار به کار می گیرد. برای آگاهی کامل در مورد طول موج مناسب برای درمان هر تایپ پوستی می توانید به مقاله ” شناخت تایپ های پوستی و انتخاب دستگاه لیزر متناسب با آن ” در همین وبسایت مراجعه کنید.

لیزر بار این دستگاه ساخت شرکت جنوپتیک کشور آلمان است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین توانایی 20 میلیون شات کار را داشته که این مقدار در مقایسه با دیگر محصولات رقم و توانایی بسیار بالایی است. ابعاد خروجی لیزر بار (Spot Light) دستگاه 16X36mm, 16x24mm, Ø8mm است که با توجه به میزان توان خروجی 1300 وات لیزر بار قدرت و تاثیرگذاری قابل توجهی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این دستگاه توانایی تنظیم شات برروی 1 الی 10 شات بر ثانیه را دارد که این ویژگی توانایی اپراتور دستگاه را در سرعت کار با دستگاه بالا خواهد برد.

دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ گلکسی آیس دارای خنک کنندگی بسیار قوی می باشدکه تا دمای 15- درجه سانتی گراد دمای هندپیس را کاهش می دهد که این خنک کنندگی قوی درمانی بدون درد و سوختگی را همراه خواهد داشت. سیستم خنک کنندگی دستگاه توسط گردش آب در یک مدار بسته خنک کننده که از یک مخزن آب 4 لیتری تغذیه می گردد و همچنین سیستم TEC با کیفیت صورت می گیرد.

همانطور که اشاره شد یکی از بزرگترین مزایای دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ گلکسی آیس دارا بودن 4 طول موج رفع موهای زاید است که این اطمینان را به شما خواهد داد که هر بیماری با هرنوع تنوع پوست و مویی را درمان خواهد کرد و خوشبختانه این دستگاه توانسته عملکرد مثبت و قابل توجهی را با توجه به تنوع نوع و رنگ پوست و مو در تمامی نقاط ایران داشته باشد.


مشخصات دستگاه لیزر الکس دایود و ان دیاگ گلکسی آیس

  • تنها لیزر دایود در ایران دارای سه طول موج متفاوت جهت اثربخشی بهتر
  • 755 نانومتر الکساندرایت
  • 808 نانومتر لیزر دایود
  • 1064 نانومتر ND:YAG
  • 940 نانومتر
  • 20 میلیون شات
  • 15 میلیون شات گارانتی
  • قابل تنظیم 6 نوع تایپ پوستی
  • لیزر بار اورجینال از کمپانی معروف Jenoptic ساخت کشور آلمان

اثربخشی دستگاه لیزر گلکسی آیس

با توجه به وجود تابش سه طول موج همزمان دستگاه لیزر Galaxy Ice توسط یک لیزربار قدرتمند با دهانه خروجی تابش بزرگ (اسپات سایز بزرگ) قطعا دستگاه اثربخشی بالایی خواهد داشت. با توجه به اینکه سه عامل جذب ، نفوذ و پوشش دهی انرژی دستگاه لیزر سه عامل مهم در اثر بخشی و رفع موهای زاید می باشد دستگاه لیزر ورتکس با داشتن چهار طول موج همزمان و تابش همزمان این چهار طول موج نتایج بهتر بالاتری نسبت به لیزر تک طول موج و یا حتی لیزر دو طول موج با هندپیس های جداگانه دارد.

یکی دیگر از مزایای لیزر گلکسی آیس با وجود تابش سه طول نفوذ انرژی لیزر در با عمق نفوذ های مختلف در پوست هست چرا که فولیکول های مو در یک سطح کاملا ثابت نیستند و عمق های مختلفی از پوست قرار دارند در نتیجه زمانی که دستگاه با چهار طول موج تابش داشته باشد تمامی سطوح مورد نظر را در بر می گیرد.

با وجود سه طول موج همزمان لیزربار این امکان به وجود می آید که دستگاه لیزر اثربخشی مناسبی برای تمامی تایپ های پوستی و همچنین تمامی نواحی مختلف بدن داشته باشد.

توان دستگاه لیزر گلکسی آیس

همانطور که می دانید هر دستگاه لیزری با توجه به نیاز کاربران با توان های خروجی مختلف طراحی و ساخته می شوند، دستگاه لیزر گلکسی آیس نیز با توان 1300 وات با بازار عرضه می گردد.

هندپیس لیزر گلکسی آیس

هندپیس های دستگاه های لیزر تنوع زیادی پیدا کرده اند و در مدل های مختلفی ارائه می شوند، دستگاه لیزر Galaxy Ice نیز با توجه به اهمیت کاربران به این موضوع و احترام به آن ها دو نوع هندپیس را برای کاربران عزیز فراهم کرده است.

هندپیس دستگاه از یک طراحی خاص و منحصر به فرد مطابق با تکنولوژی روز بهره می برد. در این مدل از یک ای سی دی کوچک در انتهای هندپیس استفاده شده است و جهت سهولت کار کاربر می تواند تنظیمات دستگاه را از روی خود هندپیس کنترل کند. در این مدل از سه نوع پروپ با اسپات سایز (اندازه دهانه خروجی هندپیس) مختلف استفاده شده است تا کاربر با توجه به نیازهای خود در زمان لازم آن استفاده کند.

کولینگ دستگاه لیزر گلکسی آیس

خنک کنندگی و یا همان کولینگ دستگاه لیزر گلکسی آیس با توجه اهمیت بالای این موضوع برای کاربران از یک سیستم بسیار قدرتمند بهره می برد به گونه ای که بیمار کوچکترین درد و یا سوزشی را احساس نخواهد کرد و کاربر در تمامی مراحل کار با اطمینان خاطر تمامی نقاط بدن بیمار را لیزر خواهد کرد.

سازگاری با انواع تایپ های پوستی

یکی از مزایای دستگاه لیزر الکس دایود گلکسی آیس سازگاری و اثربخشی فوق العاده آن با تمامی تایپ های پوستی می باشد. با توجه به تابش سه طول موج لیزر با عمق نفوذهای متفاوت و همچنین قابلیت تنظیمات متفاوت بر روی دستگاه نه تنها قابلیت سازگاری با تمامی تایپ های پوستی را دارد بلکه قابلیت عملکرد بالا با انواع تراکم و ضخامت های مو را دارد.

صغحه نمایش هوشمند

دستگاه لیزر گلکسی آیس از یک صفحه نمایش 15 اینچی لمسی با رابط هموشمند بهره می برد و تنظیمات توسط این صفحه نمایش صورت می گیرد. لازم به ذکر است که تمامی تغییرات تنطیمات بر روی صفحه نمایش اصلی به طور همزمان بر روی صفحه نمایش کوچک روی هندپیس نیز اتفاق خواهد افتاد.

مجهز به سیستم ردشیفت (REDSHIFT)

از قابلیت های منحصر به فرد دستگاه لیزر گلکسی آیس وجود سیستم ردشیفت در آن می باشد. سیستم ردشیفت کنترل همزمان چهار طول موج دستگاه را داشته تا در حین کار دستگاه با کاهش و یا اختلاف انرژی در شات های مختلف واجه نشود و در نتیجه بالاترین اثربخشی در سیر درمان صورت بگیرد.

خرید دستگاه لیزر گلکسی آیس

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت دستگاه لیزر الکس دایود Galaxy Ice با شماره تلفن 09122438313 و یا از طریق واتساپ و تلگرام همین شماره با ما در تماس باشید.

Tecnical Characteristics
755nm , 808nm , 940nm, 1064nm
Laser Wavelength (Spectrum)
1300W
Laser Power
1ms~300msPulse Width
1Hz~10HzPulse Repetition Rate (Frequency)
1~100J/cm2 (Continuously adjustable)
Energy Density (Fluence)
16X36mm, 16x24mm, Ø8mmLaser Window (Spot Size)
Continuously for 20 hoursStand-by Working
SinglePulses
Continuous Crystal contact cooling ( -15℃ ~ 1℃ )
+ Air cooling
+ Closed water circulation cooling
Cooling Water Volume
15″ Touch LCDDisplay
110~220VAC / 50~60HzInput
75kg
Net Weight
450(W), 550(D), 1280(H) Dimensions (mm)

لوازم جانبی دستگاه لیزر الکس دایود گلکسی آیس

  • عینک لیزر اپراتور
  • عینک لیزر بیمار
  • پروپ های هندپیس
  • فوت سوئیچ
  • وسایل پرکردن مخزن آب
  • کابل برق
  • کلید

خدمات دستگاه لیزر الکس دایود گلکسی آیس

  • عقد قرارداد هنگام خرید
  • یک سال گارانتی
  • 10 سال خدمت پس از فروش
  • نصب رایگان دستگاه در محل شما
  • آموزش رایگان کار با دستگاه در شرکت و یا در محل شما به انتخاب شما
  • مشاوره 24 ساعته رفع مشکلات و تبلیغات نیز از خدمات ماست.

نحوه ارسال دستگاه

  • دستگاه در یک باکس قابل حمل چرخ دار ارسال خواهد شد.
  • ارسال دستگاه در تهران و کلیه شهرستان ها صورت می گیرد.
  • زمان ارسال دستگاه در تهران 48 ساعت و در شهرستان ها 72 ساعت می باشد.
  • کلیه خدمات نصب و آموزش دستگاه رایگان و پس از دریافت کامل دستگاه و با هماهنگی قبلی توسط مشتریان عزیز صورت می گیرد.
  • سفارش محصولات به صورت حضوری و همچنین غیرحضوری صورت می پذیرد.
  • جهت سفارش از طریق تماس با شماره 09122438313 و همچنین با واتساپ و تلگرام شماره 09122438313 با ما در ارتباط باشید.

فیلم آموزش و نصب لیزر الکس دایود گلکسی آیس

سوالات متداول

منتظر پرسش های بیشتر شما در قسمت ثبت دیدگاه هستیم ...

سوالات متداول

منتظر پرسش های بیشتر شما در قسمت ثبت دیدگاه هستیم …

تفاوت بین لیزر الکس معمولی با لیزر الکس دایود چیست ؟

در رابطه با این موضوع به طور کامل در وبلاگ سایت هیوانس پرداخته شده است ولی با این حال خالی از لطف نیست که به طور مختصر به آن اشاره کنیم. برای درک ساده تر این مسئله موضوع را به دو دسته کلی تقسیم بندی می کنیم :

تاثیرپذیری آن بر روی بیمار به لحاظ بالینی : با یک آزمایش ساده می توان ثابت کرد که نوع تابش دستگاه لیزر الکس معمولی با دایود الکس ها با هم هیچ گونه تفاوتی ندارند به این صورت که اگر شما هر دو منبع تابش را درون یک جعبه سیاه قرار دهید و بعد از تابش هر دو را اندازه گیری و مقایسه کنید هیچگونه تفاوتی را به لحاظ بالینی شاهد نخواهید بود.

تفاوت به لحاظ فنی و تکنیکال : پر واضح است که به لحاظ فنی، ساخت، تعمیر و نگهداری، هزینه ها و … با یکدیگر متقاوت هستند. مورد اولی که باید به آن اشاره کرد سیستم ساخت دستگاه ها هستند که با یکدیگر متفاوت بوده و هزینه به نسبت بیستری صرف ساخت دستگاه لیزر الکس معمولی می شود و این مسئله سبب شده تا خدمات نگهداری و قطعات مصرفی گرانتری را نسبت به لیزر الکس دایود تجربه کنید. مورد دیگری که باید به ان اشاره کرد قطعه مصرفی دستگاه مصرفی مانند لامپ دستگاه لیزر الکس هست که خوب به طور میانگین بین 1.5 تا 3 میلیون شات کار می کند این در حالی است که دستگاه لیزر الکس دایود با لیزربار کار کرده و در کمترین حالت 20 میلیون شات می زند. از دیگر قطعات مصرفی دستگاه الکس معمولی لنزها، فایبر، پروتکتیو ویندو، هدلیزر و آینه ها هستند که هزینه بالایی را شامل می شوند.

از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد مصرف برق دستگاه لیزر الکس معمولی است که تقریبا شش برابر دستگاه لیزر الکس دایود می باشد.

حتما تا بحال از برخی افراد که لیزر موهای زائد انجام داده اند شنیده اید که با برخی دستگاه ها دچار درد و یا احساس سوزش مختصر داشته اند، خب این مسئله به علت ایجاد گرما می باشد و برطرف کردن آن با سیستم کولینگ دستگاه لیزر موهای زائد ارتباط مستقیم دارد. سیستم کولینگ لیزر الکس معمولی توسط باد سرد می باشد که توسط گاز خنک می شود که خنک کنندگی نسبتا خوبی دارد و خنک کنندگی دستگاه لیزر الکس دایود توسط سیستم گردش آب و در برخی دستگاه های دیگر سیستم چیلری می باشد که به مراتب خنک کنندگی بهتر و بالاتری نسبت به الکس معمولی دارد.

با وجود تمامی موارد گفته شده و مقایسه انجام شده هیچکدام دلیلی بر برتری دیگری نیست و هرکدام خواستار خود را دارند.

تفاوت لیزر دایود با لیزر الکس دایود اندیاگ در چیست ؟

دستگاه لیزر دایود مانند دستگاه لیزر الکساندرایت که در بالا به آن پرداختیم تفاوت بسیار زیادی با لیزر الکس دایود ندارد. در این مورد نیز از دو جهت عملکرد بالینی و ساختار فنی و تکنولوژی دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه خواهیم نمود.

تاثیرپذیری آن بر روی بیمار به لحاظ بالینی : لیزر دایود با یک طول موج ثابت 808 نانومتر و عمق نفوذپذیری بالا درمان صد در صد را به شما خواهد داد اما آنچه که لیزر سه طول موج الکس دایود اندیاگ را متمایز کرده تنها وجود همان 3 طول موج است که شرایط درمان را برای تمامی تایپ های پوستی راحت تر می کند و اختلاف بسیار زیادی را شاهد نخواهیم بود.

تفاوت به لحاظ فنی و تکنیکال : بسیار جالب است بدانید این دو دسته به لحاظ فنی و تکنولوزی ساخت تفاوتی با یکدیگر ندارند و تمامی قطعات هر دو شبیه به یکدیگر هستند و منبع نوری هر دو از لیزربار تامین می گردد و تنها تفاوت آن ها در تنظیمات طول موج صاطع شده از لیزربار می باشد به طوری که در تعداد لیزربارها با یک توان خروجی ثابت تغییری طورت نمی گیرد و تنها تغییراتی در تنظیمات طول موج صورت می گیرد.

تفاوت قیمت بین دستگاه های لیزر الکساندرایت ، لیزر دایود و لیزر 3 طول موج الکس دایود اندیگ چقدر است ؟

همانطور که قبلا هم اشاره شد لیزر الکسانداریت معمولی به علت وجود تکنولوژی متفاوت خود اختلاف قیمت بیشتری نسبت به لیزر دایود و الکس دایود هم به لحاظ خرید و هم تعمیرات و خدمات دارد اما بین دو دستگاه لیزر دایود و الکس دایود اندیاگ اختلاف چندانی وجود ندارد البته این گفته زمانی صحت پیدا میکند که هر دو دستگاه از یک برند بوده و یا از یک سطح کیفی برخوردار باشند.

آیا وجود دو و یا سه طول موج در یک هندپیس سبب کاهش توان خروجی لیزر می گردد ؟

در جواب باید گفت خیر. زمانی که در یک اسپات سایز (دهانه خروجی لیزربار) یکسان تعداد لیزربار ها یکسان و با توان یکسان باشند تعدد طول موج تاثیری بر توان خروجی هندپیس نخواهد داشت و نه تنها توان خروجی کاهش نمی یابد بلکه تاثیرپذیری آن بر روی بیمار بیشتر خواهد بود و سوال بالا زمانی درست خواهد بود که اسپات سایز با همان تعداد و توان لیزربارها بزرگ شده باشد.