دستگاه لیزر تیتانیوم
دانلود کاتالوگ دستگاه لیزر ورتکس

دستگاه لیزر ورتکس (Vertex Laser) جدیدترین و بروزترین دستگاه لیزر موهای زاید در ایران می باشد که توانسته با اثربخشی بسیار بالا درمانی بسیار ایمن و سریع را فراهم آورد. لیزر ورتکس با به همراه داشتن چهار طول موج الکس دایود اندیاگ جهت موهای زائد و طول موج 904 نانومتر جهت جوانسازی از اثربخشی بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب تمامی تایپ های پوستی می باشد.

دستگاه لیزر موهای زاید ورتکس دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو امریکا یا همان FDA و همچنین تاییدیه استاندارد اروپا یا همان CE می باشد و این نشان از کیفیت بالای ساخت این دستگاه می باشد.

 

دستگاه ورتکس از لیزربار اورجینال ساخت کشور آلمان به نام جنوپتیک بهره می برد که به جرات می توان گفت با کیفیت ترین لیزربار حال حاضر در دنیا می باشد.

اثربخشی دستگاه لیزر ورتکس

با توجه به وجود تابش سه طول موج همزمان دستگاه لیزر Vertex توسط یک لیزربار قدرتمند با دهانه خروجی تابش بزرگ (اسپات سایز بزرگ) قطعا دستگاه اثربخشی بالایی خواهد داشت. با توجه به اینکه سه عامل جذب ، نفوذ و پوشش دهی انرژی دستگاه لیزر سه عامل مهم در اثر بخشی و رفع موهای زاید می باشد دستگاه لیزر ورتکس با داشتن سه طول موج همزمان و تابش همزمان این سه طول موج نتایج بهتر بالاتری نسبت به لیزر تک طول موج و یا حتی لیزر دو طول موج با هندپیس های جداگانه دارد.

یکی دیگر از مزایای لیزر ورتکس با وجود تابش سه طول نفوذ انرژی لیزر در با عمق نفوذ های مختلف در پوست هست چرا که فولیکول های مو در یک سطح کاملا ثابت نیستند و عمق های مختلفی از پوست قرار دارند در نتیجه زمانی که دستگاه با سه طول موج تابش داشته باشد تمامی سطوح مورد نظر را در بر می گیرد.

با وجود سه طول موج همزمان لیزربار این امکان به وجود می آید که دستگاه لیزر اثربخشی مناسبی برای تمامی تایپ های پوستی و همچنین تمامی نواحی مختلف بدن داشته باشد.

دستگاه لیزر ورتکس


توان دستگاه لیزر ورتکس
 

همانطور که می دانید هر دستگاه لیزری با توجه به نیاز کاربران با توان های خروجی مختلف طراحی و ساخته می شوند، دستگاه لیزر ورتکس نیز با توان 1300 وات با بازار عرضه می گردد.


هندپیس لیزر ورتکس

هندپیس های دستگاه های لیزر تنوع زیادی پیدا کرده اند و در مدل های مختلفی ارائه می شوند، دستگاه لیزر VERTEX نیز با توجه به اهمیت کاربران به این موضوع و احترام به آن ها دو نوع هندپیس را برای کاربران عزیز فراهم کرده است.

هندپیس دستگاه از یک طراحی خاص و منحصر به فرد مطابق با تکنولوژی روز بهره می برد. در این مدل از یک ای سی دی کوچک در انتهای هندپیس استفاده شده است و جهت سهولت کار کاربر می تواند تنظیمات دستگاه را از روی خود هندپیس کنترل کند. در این مدل از سه نوع پروپ با اسپات سایز (اندازه دهانه خروجی هندپیس) مختلف استفاده شده است تا کاربر با توجه به نیازهای خود در زمان لازم آن استفاده کند.

کولینگ دستگاه لیزر ورتکس

خنک کنندگی و یا همان کولینگ دستگاه لیزر ورتکس با توجه اهمیت بالای این موضوع برای کاربران از یک سیستم بسیار قدرتمند بهره می برد به گونه ای که بیمار کوچکترین درد و یا سوزشی را احساس نخواهد کرد و کاربر در تمامی مراحل کار با اطمینان خاطر تمامی نقاط بدن بیمار را لیزر خواهد کرد.


سازگاری با انواع تایپ های پوستی

یکی از مزایای دستگاه لیزر الکس دایود ورتکس سازگاری و اثربخشی فوق العاده آن با تمامی تایپ های پوستی می باشد. با توجه به تابش سه طول موج لیزر با عمق نفوذهای متفاوت و همچنین قابلیت تنظیمات متفاوت بر روی دستگاه نه تنها قابلیت سازگاری با تمامی تایپ های پوستی را دارد بلکه قابلیت عملکرد بالا با انواع تراکم و ضخامت های مو را دارد.

صغحه نمایش هوشمند

دستگاه لیزر ورتکس ولکانو از یک صفحه نمایش 15 اینچی لمسی با رابط هموشمند بهره می برد و تنظیمات توسط این صفحه نمایش صورت می گیرد. لازم به ذکر است که تمامی تغییرات تنطیمات بر روی صفحه نمایش اصلی به طور همزمان بر روی صفحه نمایش کوچک روی هندپیس نیز اتفاق خواهد افتاد.


مجهز به سیستم ردشیفت (REDSHIFT)

از قابلیت های منحصر به فرد دستگاه لیزر ورتکس وجود سیستم ردشیفت در آن می باشد. سیستم ردشیفت کنترل همزمان چهار طول موج دستگاه را داشته تا در حین کار دستگاه با کاهش و یا اختلاف انرژی در شات های مختلف واجه نشود و در نتیجه بالاترین اثربخشی در سیر درمان صورت بگیرد.

خرید دستگاه لیزر ورتکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت دستگاه لیزر الکس دایود Vertex با شماره تلفن 09122438313 و یا از طریق واتساپ و تلگرام همین شماره با ما در تماس باشید.

م

دستگاه لیزر تیتانیوم

Tecnical Characteristics
755nm , 808nm , 904nm, 1064nm
Laser Wavelength (Spectrum)
1200W, 1300W, 1600W
Laser Power
1ms~300msPulse Width
1Hz~10HzPulse Repetition Rate (Frequency)
1~100J/cm2 (Continuously adjustable)
Energy Density (Fluence)
16X36mm, 16x24mm, Ø8mmLaser Window (Spot Size)
Continuously for 20 hoursStand-by Working
SinglePulses
Continuous Crystal contact cooling ( -15℃ ~ 1℃ )
+ Air cooling
+ Closed water circulation cooling
Cooling Water Volume
10.4″ Touch LCDDisplay
110~220VAC / 50~60HzInput
75kg
Net Weight
450(W), 550(D), 1280(H) Dimensions (mm)

لوازم جانبی دستگاه لیزر الکس دایود ورتکس

  • عینک لیزر اپراتور
  • عینک لیزر بیمار
  • فوت سوئیچ
  • وسایل پرکردن مخزن آب
  • کابل برق
  • کلید

خدمات دستگاه لیزر الکس دایود ورتکس

    • عقد قرارداد هنگام خرید
    • یک سال گارانتی
    • 10 سال خدمت پس از فروش
    • نصب رایگان دستگاه در محل شما
    • آموزش رایگان کار با دستگاه در شرکت و یا در محل شما به انتخاب شما
    • مشاوره 24 ساعته رفع مشکلات و تبلیغات نیز از خدمات ماست.

نحوه ارسال دستگاه

  • دستگاه در یک باکس قابل حمل چرخ دار ارسال خواهد شد.
  • ارسال دستگاه در تهران و کلیه شهرستان ها صورت می گیرد.
  • زمان ارسال دستگاه در تهران 48 ساعت و در شهرستان ها 72 ساعت می باشد.
  • کلیه خدمات نصب و آموزش دستگاه رایگان و پس از دریافت کامل دستگاه و با هماهنگی قبلی توسط مشتریان عزیز صورت می گیرد.
  • سفارش محصولات به صورت حضوری و همچنین غیرحضوری صورت می پذیرد.
  • جهت سفارش از طریق تماس با شماره 09122438313 و همچنین با واتساپ و تلگرام شماره 09122438313 با ما در ارتباط باشید.

فیلم آموزش و نصب لیزر الکس دایود اندیاگ ورتکس

کیفیت را با ما تجربه کنید ...

فیلم آموزش و نصب لیزر الکس دایود اندیاگ ورتکس

کیفیت را با ما تجربه کنید …

سوالات متداول

منتظر پرسش های بیشتر شما در قسمت ثبت دیدگاه هستیم ...

سوالات متداول

منتظر پرسش های بیشتر شما در قسمت ثبت دیدگاه هستیم …

Your Content Goes Here

Your Content Goes Here

Your Content Goes Here