دستگاه SHR

اس اچ آر و ایلایت مدل PENTOX

توضیحات بیشتر

دستگاه SHR

دستگاه لیزر SHR مخفف SUPER HAIR REMOVAL می باشد و در دسته دستگاه های رفع موهای زاید قرار دارد.
دستگاه SHR با سیستم نوری شدید پالسی مشابه لیزر موهای زاید عمل می کند با این تفاوت که این دستگاه لیزر نیست و در اصل فلش لامپ زنون است که توسط فیلتر های مختلف با طول موج مابین 590 تا 1200 نانومتر در پوست نفوذ می کند و برخلاف تصور بسیاری از مراکز و سایت های مرجع از آن به عنوان لیزر SHR یاد می کنند.
پالس های دستگاه اس اچ آر با تولید نور شدید توسط فولیکول مو جذب شده و با ایجاد گرما سبب تخریب ریشه مو می گردد.
خوشبختانه دستگاه اس اچ آر هیچکونه عوارضی، درد و یا سوختگی را به همراه نداشته و در تمامی نقاط بدن مانند دست ها، پاها، کمر، شکم، سینه و حتی صورت قابل استفاده می باشد.

دستگاه shr

نحوه انتقال انرژی

یکی از بزرگترین امتیازات تکنولوژی اس اچ آر نحوه انتقال انرژی گرمایی به فولیکول مو هست. این تکنولوژی برخلاف دستگاه هایی مانند IPL که انرژی بالایی را به یکباره وارد پوست می کردند و سبب درد و یا سوزش و حتی گاها سبب سوختگی می شدند انرژی را به بخش های کوچک تر تقسیم کرده و وارد پوست می کند با این کار نه تنها تاثیر بیشتری در رفع موهای زاید دارد بلکه هیچکونه درد و یا سوزشی ندارد.

نحوه انتقال انرژی

تعداد شات در دستگاه SHR

دستگاه shr بر خلاف بسیاری از تکنولوژی های دیگر مانند IPL تنها به صورت تک شان در ثانیه عمل نمی کند بلکه این این امکان فراهم شده تا به صورت 1 تا 20 شات در ثانیه عمل کند.

سرعت دستگاه SHR

با توجه به این نکته که این دستگاه قابلیت تعداد 20 شات در ثانیه را دارد همین علت سبب شده تا سرعت کار با دستگاه نسبت به دیگر دستگاه ها بسیار بالا رود و این نکته یکی نقاط قوت این تکنولوژی است. به طور معمول لیزر کامل یک بدن توسط اپراتور در حدود 90 دقیقه زمان نیاز است ولی در صورتی که با دستگاه اس اچ آر تنها 45 دقیقه زمان نیاز است.

عوارض دستگاه لیزر  SHR

دستگاه اس اچ آر هیچگونه عوارض جدی به همراه نداشته و کاملا قابل اعتماد می باشد و تنها عکس العمل پوست بعد از انجام آن کمی قرمزی پوست هست که نشان از تخریب فولیکول مو داشته و کاملا طبیعی است که بعد از چند دقیقه به حالت عادی باز خواهد گشت.

سیستم خنک کننده

سیستم کولینگ این دستگاه ها مانند دیگر دستگاه های لیزر توسط گردش آب می باشد که از یک مخزن آب داخل دستگاه تغذیه کرده و آب سرد توسط پمپاژ به قطعات فلزی سر هندپیس که به اصطلاح TEC نامیده می شود رسانده شده و سبب خنک شدن TEC می شود و TEC هنگام برخورد با سطح پوست آن را خنک می کند.

تاثیرگذاری دستگاه SHR

دستگاه اس اچ آر به علت داشتن سیستم پالسی تدریجی تاثیرگذاری بالایی بدون درد به خصوص بر روی پوست های سبزه و تیره خواهد داشت. جالب است بدانید این تکنولوژی قابل رقابت با لیزر دایود می باشد.

نواحی قابل درمان

دستگاه SHR مانند بسیاری از دستگاه های لیزر توانایی کار برروی تمامی نقاط مجاز بدن را دارد.

نواحی مختلف بدن

بررسی عمق نفوذ دستگاه اس اچ آر

عمق نفوذ در دستگاه های لیزر و اس اچ ار با واحد نانومتر اندازه گیری می شود. عمق نفوذ این دستگاه برخلاف لیزر ها که تنها یک طول موج مشخص دارند طیف متنوع و گسترده تری را دارد که از 400 تا 1200 نانومتر را شامل می شود و هر کدام از این طول موج ها کاربرد خاص و خاصیت درمانی خود را دارد که در مقاله کاربرد فیلتر های SHR و IPL مفصل توضیح داده شده است.

کاربرد طول موج های SHR

برتری های دستگاه SHR

سرعت کار با دستگاه به علت تعداد شات بالا و سهولت کار بالا می باشد.
قابل رقابت با دستگاه لیزر دایود
بدون هیچکونه درد و یا عوارض
قیمت مناسب دستگاه نسبت به دستگاه لیزر

تعداد جلسات درمانی دستگاه اس اچ آر

جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زاید 6 جلسه می باشد که ممکن است نسبت به شرایط بیمار بین 4 تا 10 جلسه متفاوت باشد همچنین فاصله درمانی بین هرجلسه بین 4 تا 6 جلسه می باشد.

شرایط خرید دستگاه SHR هیوانس
خرید از برند معتبر
دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان
دارای یک سال گارنتی و 10 سال خدمات پس از فروش
نصب دستگاه در محل کاملا رایگان
آموزش کار با دستگاه خریداری شده به صورت کاملا رایگان
شرایط خرید دستگاه اس اچ آر به صورت نقد و اقساط